Elérhetőségeink:

Email cím: hello@zcollection.hu

Telefon: +36707909490

Raktár címe: 2045 Törökbálint, Kinizsi Pál u. 29., 5. raktár

KÉRDÉSEK - VÁLASZOK

GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK

Hogyan lehet reklamációt benyújtani?

Reklamációját e-mailben tudja benyújtani. Kérjük, a vásárlást igazolja a kapott számlával, és csatoljon fotókat és/vagy videókat a reklamáció tárgyáról. Ügyfélszolgálatunk a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot a probléma megoldása érdekében.

Hol láthatom a rendelésem állapotát?

Rendelése aktuális állapotát saját fiókjában tudja nyomon követni. Lépjen be a "Fiókom" menüpontba, majd válassza a "Rendelések" részt, ahol minden releváns információt megtalál.

Meddig lehet törölni vagy módosítani a rendelést?

A rendelés elküldését követő 48 órán belül van lehetősége a rendelést törölni vagy módosítani. Amennyiben ezen túl szeretne változtatni, a szolgáltatónak jogában áll érvényesíteni az addig felmerült költségek megtérítését.

Összeszerelve érkeznek a bútorok?

A nagyobb bútorokat lapra szerelve szállítjuk, azonban a kiszállítással együtt lehetősége van összeszerelési szolgáltatást is igényelni, amely a rendelési összeg 8%-ába kerül.

Hogyan szállítják ki a bútorokat?

A bútorokat a Magyar Posta, a Zconcept Kft. saját szállítási szolgáltatása, vagy raktári személyes átvétel révén juttatjuk el Önhöz. A pontos szállítási módot és annak részleteit a termékek alatti "Szállítás" leírásban találja meg.

Mennyi időn belül kapom meg a rendelésem?

A kiszállítási idő minden termék leírásánál szerepel. Például:

  • EMKO és B-Line termékek esetén 6-8 hét,
  • Alessi termékeknél 3-4 hét a szállítási idő.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

A terméket kizárólag az eredeti gyári csomagolásban, sérülésmentesen, minden tartozékával és az eredeti számlával együtt tudja visszaküldeni. Kérjük, hogy a termék biztonságos visszaszállításáról gondoskodjon.

Mit tegyek, ha sérülten érkezik a termék?

Amennyiben a termék sérülten érkezik, és ezt a kicsomagolás során észleli, kérjük, készítsen részletes fényképeket a sérülésről vagy sérülésekről, majd küldje el elektronikus formában ügyfélszolgálatunknak. 3 munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot a helyzet mielőbbi megoldása érdekében. A szállítási sérülés igazolása esetén a termék visszaszállításáról díjmentesen gondoskodunk, és kártalanítjuk Önt.

ÜZENETKÜLDÉS

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT:

    LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK

    • Általános Szerződési Feltételek
    • Adatkezelési Tájékoztató
    • Cookie Szabályzat
    • Impresszum
    • Garanciális Nyomtatvány
    • Elállási Nyilatkozat